niedziela, 20 stycznia 2013

Dziecko- moja droga do szczęścia.

Witam.
Do pisania tego bloga zdecydowałam się po przeczytaniu magicznej jak dla mnie książki -"Dziecko ze szkła. In-vitro moja droga do szczęścia". Temat jak dla mnie jak najbardziej na czasie.....
Jest 20 Stycznia 2013 roku. Już trzeci rok staramy się o potomstwo....mam za sobą 2 straty....Życie nieźle daje nam w kość.
Dlatego ten blog- żeby pomóc innym kobietą w przejściu tych najcięższych momentów....ale też dla mnie- jako terapia. 
Będą tu także wpisy z forum z którego dziewczyny trzymały minie na duchu w najgorszych momentach. Liczę na to że już niedługo będę mogła napisać że się udało...

1 komentarz:

  1. Witaj,
    Mam na imie Dagmara i dokladnie wiem przez co przechodzisz...Wierze goraco, ze juz niedlugo bedziesz mogla napisac, ze sie udalo. Duzo, duzo sily zycze, cierpliwosci i wiary. Goraco sciskam choc wirtualnie i ogromnie mi milo, ze moja ksizka spraiwla, ze zaczelas pisac. Dla mnie pisanie w tym trudnym okresie bylo zbawienne...

    OdpowiedzUsuń