niedziela, 26 maja 2013

Wyrzeczenia....

Witam was.
Tak nie mogąc zasnąć myślałam o tych wszystkich wyrzeczeniach co kobieta w ciąży musi przestrzegać i sie im poddawać.
W sumie jedne z najważniejszych to nie palić i nie pić- oczywiście alkoholu ;) dla mnie to akurat nie jest problemem. Nigdy nie paliłam, a alko może dla mnie nie istnieć więc obyło sie bez większego bólu. ale jak widzę,że kobiety w ciąży kopcące albo z browcem w ręce to mi się aż nóż otwiera w kieszeni!! Zero poszanowania dla rozwijającego sie życia....a słyszeliście o tej kobiecie co miała 5 promili i jej dziecko urodzone miało ponad 4??? Takim matką od razu powinno sie odbierać prawa rodzicielskie!! bo jak nie umie zadbać o dziecko w łonie to co dopiero będzie późnej???? Normalnie szkoda gadać....
No ale wracając do wyrzeczeń. Wiadomo, niektóre jedzenie trzeba odstawić, niektóre zajęcia- ale ja jako kobieta po przejściach jestem w stanie nawet przestać oddychać jakby ktoś mi powiedział,że to pomaga hih ;)
Jedynie czego nie mogę przeboleć jest wesele w sierpniu....w piątek przyszło zaproszenie od mojej ukochanej psiapióły z polski. Tak się na to wesele cieszyłam!! Niektórzy pewno powiedzą- a jeszcze tyle wesel będzie itp.....Ale to nie o to chodzi. Zawsze w życiu ma się kilka wybranych osób, na które wesela czeka się całe młodociane życie- ja mam takie 4 osoby a to wesele jest tym pierwszym z tej czwórki. Tak długo na nie czekałam i nie mogę jechać....Czemu?? bo ja jestem w uk a wesele jest w pl...lecieć już nie polecę, bo będę za wysoko w ciąży a w ogóle z bliźniakami nie będę ryzykować lotu....a siedzieć w autobusie 24h w jednej pozycji to chyba bym nie udźwignęła...więc nie mam wyboru....sama sobie mówię,że  dla dzieci wszystko ale jednak ten smutek pozostaje....tym bardziej jak pamiętam, że w mojej pierwszej ciąży mówiłyśmy- dziecko urodzi się w lutym i na sierpień akurat podrośnie...potem w drugiej ciąży mówiłam,ze w jak w Maju się urodzi, to do sierpnia zdążę wyrobić paszport....a teraz.....Nikt  ze znajomych w Polsce jeszcze nie wie o mojej ciąży- nie chcieliśmy za szybko mówić-nawet przyszła panna młoda nie wie....będę jej musiała powiedzieć niedługo....będzie ciężko ale pewno w momencie przyjścia na świat mojej bandy wszystkie smutki i wyrzeczenia zostaną wynagrodzone :D i tego sie trzymam!!

2 komentarze:

  1. Ulcia, nie smutaj. Przyjaciółka zrozumie, chłopaki ci podziękują, że nie zafundujesz im wstrząsów weselnych, a odbijesz sobie, kiedyś.... buziaki w brzuszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zaświadczyć o tym, co rzucający zaklęcie zrobił dla mnie i mojego mężulka. Jesteśmy małżeństwem od 2007 r. Bez oznak ciąży lub poczęcia. Wyszedłem wtedy z kontroli urodzeń i nie miałem okresu. Mój żyroskop dał mi progesteron do skoku - rozpocznij okres i tak się stało, ale nie miałem kolejnego. zrobiliśmy kolejną rundę progesteronu, a następnie 100 mg clomidu przez 5 miesięcy, przestrzegaliśmy wszystkich zaleceń lekarzy, ale bezskutecznie. Kupowałem test ciążowy zestawów owulacyjnych I wreszcie dostałem 3 testy, kiedy ja owulowałem! Od tego czasu próbujemy od lat! Cóż, byłem bardzo zdezorientowany, ponieważ nadal biorę test ept I wszyscy okazują się negatywni! Naprawdę chcę dziewczynkę, podczas gdy mój mężulek chce chłopca LOLL! Myślę, że może po prostu próbujemy za bardzo, co mogę ci powiedzieć, że minęło już wiele lat i wciąż nie mam czasu, żeby nikomu pomóc, ponieważ każde ciało wokół nas było już na skraju utraty ich wiara w nas.no miała biec do jednego wiernego dnia, kiedy czytałem czasopismo i natknąłem się na stronę, gdzie znalazłem temat lub nagłówek {A SPELL CASTER}, który może uzdrowić kogoś z HIV i AIDS, przywieźć swój EX , powiększ swoją PIERSIĘ, pomóż zdobyć LOTERIĘ VISA, stracić MASĘ, a nawet zdobyć sześć PAKIETÓW I spłaszczyć BELLY, spróbowałem i zanim nie mogłem tego zrobić, Kapłan Salami uratuje mnie przed moim problemem, rzucając zaklęcie dla mnie i powiedział mi, żebym się kochał z moim mężulkiem, potem dziewięć miesięcy po zaklęciu i kochaniu się z mężem dostarczyłem bliźniak CHŁOPIEC I DZIEWCZYNA. To czarodziejskie nazwisko rzuca kapłana Salami, tak wielu ludzi jest świadkami jego wspaniałej pracy .. Jest miły, skontaktuj się z nim na purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446, jeśli masz jakieś kłopoty Dzięki tak bardzo !!

    OdpowiedzUsuń